Продавець Посуд-Сервіс — Horeca Посуд Подарунки розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
8467 відгуків
Контент захищений авторським правом. Копіювання заборонено!

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

0 (800) 33-56-46
+380 (66) 607-06-01
Калинівська,15, Чернівці, Україна
Кошик
Посуд-СервIс- Horeca Посуд Подарунки

Що робити, якщо товар розбився під час доставки?

Що робити, якщо товар розбився під час доставки?

Шановні клієнти!
У Посуд-Сервіс ми несемо відповідальність за кожне замовлення — від моменту його оформлення і до завершення покупки. Не має значення, як саме ви оплатили товар: наперед чи післяплатою — ваші права однаково захищені.

Якщо товар пошкоджено під час транспортування:

  1. Огляньте посилку при отриманні. Якщо є ознаки пошкодження — не поспішайте підписувати документи про отримання.

  2. Попросіть працівника логістичної компанії скласти Акт про пошкодження. Це спеціальний бланк, в якому фіксується факт бою чи поломки.

  3. Залиште собі копію Акта. Це офіційне підтвердження для отримання компенсації.

Ми компенсуємо пошкоджений товар одним із способів:

  • повернення коштів на банківську картку,

  • повторне надсилання товару,

  • обмін на аналогічний або рівноцінний.

Ми дбаємо про ваш комфорт і впевненість у кожній покупці!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner