Продавець Посуд-Сервіс — Horeca Посуд Подарунки розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
6106 відгуків
Контент захищений авторським правом. Копіювання заборонено!
0 (800) 33-56-46
+380 (66) 607-06-01
Калиновская, 15, Чернівці, Україна
Кошик
Посуд-СервIс- Horeca Посуд Подарунки

Поширені питання

  • На сайті Нової пошти статус "Нова пошта очікує надходження від відправника", але компанія вам вже вислала номер ЕН

    Для точної інформації про місце знаходження Вашого замовлення радимо телефонувати безпосередньо на Гарячу лінію Логістичної компанії.

    Інформація на сайті оновлюється раз на добу.

    Відповідно, посилка може бути на видачі, але в статусі відстеження може відображатися інформація про те, що компанія ще не отримала від продавця Вашу посилку

    Гаряча лінія

    Нова пошта 0-800-500-609

    Укрпошта 0-800-300-545

    Безкоштовно для всіх операторів

    Немає часу дзвонити логістичним компаніям? Зателефонуйте нам, або замовте зворотний дзвінок. І ми самі уточнимо для Вас інформацію про статус і місцезнаходження Вашого замовлення

  • Мінімальна сума замовлення - що це, і для чого?

    Мінімальна сума замовлення в нашому інтернет-магазині становить 250 грн.

    Посуд-Сервiс - клієнтоорієнтована компанія. Наше завдання запропонувати нашим клієнтам не тільки товар за лояльними цінами, а й здійснити доставку товару таким чином, щоб клієнт заплатив за посилку стандартну ціну

    Для порівняння: посилка 2 кг, упакована нами з використанням наших пакувальних матеріалів, коштує 70 грн

    Аналогічна посилка, упакована по стандартам "Скло" в офісі логістичної компанії, коштує 98 грн.

    Наша компанія повністю бере на себе витрати упаковки.

    На жаль, з-за вісокої вартості витратності матеріалів (картон, пупирчата плівка, скотч, скотч-попередження) посилки вартістю менше 250 грн є збитковими.

    Сподіваємося на розуміння
     

     

  • Замовляю у Вас в перший раз, боюся оплачувати замовлення на карту

    Шановні клієнти, "Посуд-СЕРВІС" -оптово-роздрібний посудний магазин - сертифікована компанія на майданчику Пром.

    Компанія отримала сертифікат якості Prom.ua за виконання стандартів клієнтського сервісу

    Щоб надати вам найкращий досвід покупок в інтернеті, Пром перевіряє рівень сервісу і сертифікує компанії на порталі. Купуючи у перевірених продавців, ви можете не хвилюватися про ваші замовлення!

    Сертифіковані компании проходять ретельну модерацію на наявність / відсутність "куплених" відгуків.

    Для Отримання сертифікації компанія зобов'язана надати Пром свої установчі документи

    Якщо Ваші сумніві розвіяні, повідомте менеджеру, що и готові внести не всю суму, а аванс.
     

     

  • Що робити, якщо товар розіб'ється під час транспортування / доставки?

    Шановні клієнти! Наша компанія несе відповідальність перед покупцем від моменту надходження замовлення до завершення угоди.

    Для компанії не має значення яким способом Ви оплатили замовлення - по передоплаті, або післяплатою.

    При наявності Акту від логістичної компанії про пошкодження товару під час транспортування, наша компанія компенсує Вам зіпсований товар - або компенсацією на карту, або досилаючи / обміном зіпсованого товару.

    Для складання Акту, при віявленні бою, попросіть співробітніка логістичної компании зафіксуваті цею факт на Спеціальному бланку


     

  • Як відстежити своє замовлення?

    Всі стадії обробки Вашого замовлення відображаються у Вашій електронній пошті.

    Повідомлення "Ваше замовлення прийняте" свідчить про те, що компанія прийняла Ваше замовлення, і в даний момент відбувається формування Вашого замовлення, комплектація, перевірка товару на відсутність заводського браку / дефекту.

    Як тільки Ваше замовлення буде сформовано, з Вами зв'яжеться один з консультантів нашої компанії для уточнення замовлення, для допомоги в Ваших питаннях і сумнівах щодо замовлення.

    Після відправки замовлення Вам на пошту прийде повідомлення "Ваше замовлення виконано", при цьому в смс Вам буде надіслано номер Експрес-накладної для відстеження знаходження посилки.

    Після прибуття посилки в відділення обраної Вами логістичної компанії, Вам в смс прийде повідомлення про те, що посилка в відділенні логістичної компанії

  • Чи можна обміняти товар?

    Компанія дотримується Закону про захист прав споживачів.

    Якщо з якихось причин Вам не підійшов товар, ми обміняємо його, або повернемо за нього оплату

    Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. П .; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну,

    Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

    Логістичні витрати в разі повернення / обміну якісного,товару, який підійшов за різнімі крітеріямі, здійснюється покупцем

  • У замовленні виявився заводський брак, недокомплектація, пр

    У випадку прояву заводського браку, ми змінюємо товар/повертаємо кошти повністю за свій рахунок.

    Вам не доведеться платити за доставку ще однієї посилки.

    На складі забезпечено відеоспостереження і чітке ведення складських залишків, тому при згоді компанії до Вашої претензії, недоукомплектований товар буде відправлено Вам у той же день за рахунок компанії

    Компенсація коштів за поворотні замовлення здійснюється на наступний день після отримання компанією Вашого повернення

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner