Продавець Посуд-Сервіс — Horeca Посуда Подарки розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
918 відгуків
0800-335-646 Безкоштовний для всіх операторів
0800335646
0800335646
+380666070601
+380992888158
УкраїнаЧернівецька областьЧернівціХотинська, 41
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Посуд-СервIс- Horeca Посуд Подарунки

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Наші клієнти захищені від втрат, пов'язаних з псуванням товару під час транспортування, незалежно від способу оплати. Ми гарантуємо повну оплату / заміну зіпсованого товару ЗА УМОВИ: Перевірити посилку у відділенні Нової пошти (або при кур'єрі, якщо це адресна доставка) При виявленні бою, відколів, тріщин скласти відповідний Акт з працівником Нової пошти (Укрпошти, Делівері) Звернутися до нас за компенсацією, відправивши фото Акту в Вайбер або на електронну пошту. Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. ВІДПРАВКА ПОВЕРНЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ БЕЗ післяплати за реквізитами МЕНЕДЖЕРА Повернення коштів здійснюється після приймання товару на склад Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю. Компенсуємо розбитий товар ТІЛЬКИ ЗА НАЯВНОСТІ АКТУ перевізника Умови повернення для товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вживанні і не має слідів використання

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.