Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Наші клієнти захищені від втрат, пов'язаних із пошкодженням товару під час транспортування, незалежно від способу оплати. Ми гарантуємо повну оплату/заміну зіпсованого товару при УМОВІ: Перевірити посилку у відділенні пошти (або в присутності кур'єра, якщо це адресна доставка) У разі виявлення бою, сколів, тріщин скласти відповідний Акт із працівником Нової пошти (Укрпошти, Розетки) До нас звернутися за компенсацією, надіславши фото Акта до Вайбер або на електронну пошту. Компанія повертає й обмінює товар належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. ВІДПРАВЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ БЕЗ НАКЛАДЕНОГО ПЛАТЕЖУ ЗА РЕКВІЗИТАМИ МЕНЕДЖЕРА Повернення коштів здійснюється після приймання товару на склад Повернення коштів здійснюється після приймання товару на склад. Додаткова комісія за повернення не стягується Покупцем оплачується тільки послуга логістичної компанії Вартість повернення розраховується логістичною компанією залежно від об'ємних розмірів посилки. Середня вартість становить 100 грн Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Компенсуємо розбитий товар ТІЛЬКИ ПРИ НАЯВНОСТІ АКТА перевізника Умови повернення товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вжитку та не має слідів використання збережена оригінальна заводська упаковка та маркування
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.