Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаЗ компанією Нова пошта працюємо будь-яким зручним для Вас способом - післяплата, Купівля без ризику, передоплата, адресна доставка. Вартість доставки по тарифам Нової пошти Наші клієнти суттєво економлять на доставці, тому що не платять за упаковку Нової пошти - ці витрати магазин повністю взяв на себе. Логістична компанія додатково утримує комісію за повернення грошей продавцеві: 20 грн + 2% від суми. Автоповернення посилки на 7 день зберігання
- УкрпоштаЛогістична компанія додатково утримує комісію за повернення грошей продавцеві: 1% від зазначеної суми + 10 грн Для Укрпошта Стандарт та Пром-оплата післяплати немає. Післяплата можлива при відправці Укрпошта Експрес
- Доставка кур'єром за адресоюДоставка здійснюється логістичною компанією Нова Пошта та Укрпошта ПРИ АДРЕСНІЙ доставці післяплатою аванс ОБОВ'ЯЗКОВИЙ
Способи оплати
- Пром-оплатаУкрпоштою надсилаємо тарифом Експрес!
- Оплатити частинами
- ПісляплатаПри замовленні від 15 кг об'ємної ваги аванс обов'язковий! Будь ласка, майте на увазі, що Логістична компанія додатково утримує комісію за повернення грошей продавцеві
- Оплата на рахунокНеобхідно обов'язково повідомити продавцю про оплату
- Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
- На Розрахунковий РахунокДля ФОП та юридичних осіб (ФОП 2 група не платники ПДВ))
- Накладений платіж УкрпоштаПри замовленні від 15 кг об'ємної ваги аванс обов'язковий! Будь ласка, майте на увазі, що Логістична компанія додатково утримує комісію за повернення грошей продавцеві: 10 грн + 1% від суми. Укрпошта Стандарт післяплати немає. Накладений платіж можливий при надсиланні Укрпошта Експрес
- Оплата картою Visa, Mastercard - LiqPay
- Оплата карткою|Не потрібно дзвонити|Потрібні реквізити
- Оплата на картку|ТЕЛЕФОНУВАТИ ОБОВ'ЯЗКОВО|Потрібна консультація
Гарантія:
Наші клієнти захищені від втрат, пов'язаних із поранням товару під час транспортування, незалежно від способу оплати.
Ми гарантуємо повну оплату/заміну зіпсованого товару при УМОВІ:
Перевірити посилку у відділенні пошти (або під час кур'єра, якщо це адресна доставка)
У разі виявлення бою, відколів, тріщин скласти відповідний Ак зі працівником Нової пошти (Укрпошти, Розетка)
До нас звернутися за компенсацією, помістивши фото Акта до Вайбер або на електронну пошту.
Ми гарантуємо повну оплату/заміну зіпсованого товару при УМОВІ:
Перевірити посилку у відділенні пошти (або під час кур'єра, якщо це адресна доставка)
У разі виявлення бою, відколів, тріщин скласти відповідний Ак зі працівником Нової пошти (Укрпошти, Розетка)
До нас звернутися за компенсацією, помістивши фото Акта до Вайбер або на електронну пошту.
Посилки з об'ємною вагою від 15 кг відправляємо після авансового платежу!
З клієнтами з негативним рейтингом післяплатою не працюємо!
Важливо! Якщо клієнт не прийшов за посилкою, надісланою наложкою, інформація про це автоматично передається у загальну всеукраїнську базу Blackbox, що ускладнює покупку товарів післяплатою у продавців України.
Будь ласка, вважайте це при замовленні!