Продавець Посуд-Сервіс — Horeca Посуда Подарки розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
918 відгуків
0800-335-646 Безкоштовний для всіх операторів
0800335646
0800335646
+380666070601
+380992888158
УкраїнаЧернівецька областьЧернівціХотинська, 41
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Посуд-СервIс- Horeca Посуд Подарунки

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Доставка кур'єром за адресоюДоставка здійснюється логістичною компанією Нова Пошта
  • Доставка "Укрпошта"Якщо у клієнта є НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ від інших продавців по незабранних посилках, відправлених накладеним платежем, на жаль, змушені відправляти замовлення з авансом 20% від суми замовлення) Будь ласка, майте на увазі, що Логістична компанія додатково утримує комісію за повернення грошей продавцеві: 20 грн + 2% від суми.
  • Доставка "Нова Пошта"З компанією Нова пошта працюємо будь-яким зручним для Вас способом - післяплата, Купівля без ризику, передоплата, адресна доставка. Вартість доставки по тарифам Нової пошти Наші клієнти суттєво економлять на доставці, тому що не платять за упаковку Нової пошти - ці витрати магазин повністю взяв на себе. Якщо у клієнта є НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ від інших продавців по незабранних посилках, відправлених накладеним платежем, на жаль, змушені відправляти замовлення з авансом 20% від суми замовлення) Будь ласка, майте на увазі, що Логістична компанія додатково утримує комісію за повернення грошей продавцеві: 20 грн + 2% від суми.
  • Доставка "Delivery" -10% Склад-СкладЗ Delivery НЕ ПРАЦЮЄМО післяплатою! Відправка Delivery здійснюється тільки по повній оплаті! Знижка 10% для доставки замовлень по всій Україні. Отримати купон на знижку можна у продавця після оформлення замовлення. Увага: знижка не дійсна при доставці в почтомати

Способи оплати

  • Накладений платіж (ТІЛЬКИ для клієнтів, які не мають негативний рейтинг та для замовлень до 15 кг )Якщо у клієнта є НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ від інших продавців по незабранних посилках, відправлених накладеним платежем, на жаль, змушені відправляти замовлення з авансом 20% від суми замовлення) При замовленні від 15 кг об'ємної ваги аванс 20% від суми замовлення обов'язковий! Будь ласка, майте на увазі, що Логістична компанія додатково утримує комісію за повернення грошей продавцеві: 20 грн + 2% від суми.
  • Оплата на картку Приватбанку|ТЕЛЕФОНУВАТИ ОБОВ'ЯЗКОВО|Потрібна консультація
  • Оплата на картку Приватбанку|ДЗВОНИТИ НЕ ТРЕБА|Чекаю реквізити
  • Оплата частинами - ПриватБанкНа жаль, на даний момент неможливо зробити Оплату частинами в мобільній версії. Розробники роблять все можливе. Рекомендуємо скористатися Оплатою частинами тільки в комп'ютерній версії
  • Онлайн-оплата картою Visa, Mastercard - LiqPay
  • На Розрахунковий РахунокДля ФОП та юридичних осіб, в тому числі з ПДВ

Гарантія:

Наші клієнти захищені від втрат, пов'язаних з псуванням товару під час транспортування, незалежно від способу оплати.
Ми гарантуємо повну оплату / заміну зіпсованого товару ЗА УМОВИ:
Перевірити посилку у відділенні Нової пошти (або при кур'єрі, якщо це адресна доставка)
При виявленні бою, відколів, тріщин скласти відповідний Акт з працівником Нової пошти (Укрпошти, Делівері)
Звернутися до нас за компенсацією, відправивши фото Акту в Вайбер або на електронну пошту.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компенсуємо розбитий товар ТІЛЬКИ ЗА НАЯВНОСТІ АКТУ перевізника
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

товар не був у вживанні і не має слідів використання

Регіони доставки:

  • Україна:
    • Вінницька область
    • Волинська область
    • Дніпропетровська область:
      • Дніпро
      • Кривий Ріг
      • Кам'янське
      • Нікополь
      • Павлоград
    • Донецька область:
      • Маріуполь
      • Краматорськ
      • Слов'янськ
      • Костянтинівка
      • Бахмут
      • Дружківка
    • Житомирська область
    • Закарпатська область
    • Запорізька область
    • Івано-Франківська область
    • Київ
    • Київська область:
      • Біла Церква
      • Бровари
      • Березань
      • Бориспіль
      • Буча
      • Васильків
      • Ірпінь
      • Обухів
      • Переяслав-Хмельницький
      • Ржищів
      • Славутич
      • Фастів
      • Вишгород
      • Яготин
      • Українка
    • Кіровоградська область
    • Луганська область
    • Львівська область:
      • Львів
      • Золочів
    • Миколаївська область
    • Одеська область:
      • Ізмаїл
      • Одеса
      • Чорноморськ
    • Полтавська область
    • Рівненська область
    • Сумська область:
      • Конотоп
      • Шостка
      • Суми
    • Тернопільська область
    • Харківська область
    • Херсонська область
    • Хмельницька область
    • Черкаська область
    • Чернігівська область
    • Чернівецька область

Наложенный платёж возможен только при заказе через Нова пошта. 

С Укрпоштой и Деливери работаем исключительно по предоплате.
Мы несем ответственность за то, чтобы Вы получили совершенную у нас покупку в цельности и сохранности в момент ее прибытия к Вам. В случае боя во время доставки, мы немедленно заменим испортившуюся посуду на новую, или компенсируем Вам стоимость испорченного товара. Для этого требуется оформить претензию во время получения в офисе транспортной компании, в которой Вы получаете посылку


Отправка товара совершается в день оплаты, если оплата поступила не позднее 15 часов

Гарантируем, что через пару дней Вы уже будете видеть покупку, и наслаждаться  новой посудой. 

Для возмещения заказчику испорченного во время доставки товара, заказчику необходимо иметь соответствующий Акт от логистической компании о том, что во время транспортировки товар был повреждён

При наличии Акта мы компенсируем либо на карту, либо обменом, повреждённый товар